Specjalista ds. organizacji prac zarządu i administracji
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja i koordynacja spotkań kadry zarządzającej, w tym przygotowywanie agendy i materiałów
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, podsumowań oraz innych dokumentów
  • Udział w spotkaniach biznesowych, w tym sporządzanie notatek, często w języku angielskim
  • Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy kadrą zarządzającą a pozostałymi działami
  • Prowadzenie i archiwizacja w bezpiecznej formie materiałów i dokumentacji związanych z pracą kadry zarządzającej
  • Kompleksowa organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych, jak i wsparcie osób wyjeżdżających
  • Rezerwacja połączeń lotniczych, hoteli, samochodów na podstawie otrzymywanych zleceń
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie organizacji wyjazdów

Nasze wymagania:

  • Wyższe wykształcenie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne)
  • Znajomość j. angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie) – będziesz wykorzystywać tej język w codziennej pracy
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 letnie
  • Znajomość środowiska Microsoft Office, w szczególności Excel, Power Point, Outlook, na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność rozwiązywania problemów, nastawienie na działanie w duchu "DA SIĘ"
  • Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność, otwartość, dokładność oraz dobra organizacja pracy
  • Zdolność do wyłapywania najważniejszych wątków z dyskusji i tworzenia klarownych prezentacji i notatek po spotkaniach

To oferujemy

  • bezpieczeństwo zatrudnienia - mamy doświadczenie i jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Oney. U nas będziesz mieć umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy z nami. 
  • doceniamy Twój wkład w rozwój naszej firmy! Poza wynagrodzeniem, po okresie próbnym, czeka Cię premia roczna naliczana adekwatnie do długości Twego stażu w danym roku. Bo sukcesy to nie tylko liczby, ale też ludzie, którzy za nimi stoją. 
  • hybrydowa praca i elastyczne podejście - minimum jeden dzień w biurze, a reszta? Ty decydujesz! Ważne, żeby ten model pasował do Twoich potrzeb i potrzeb Twojego zespołu. 
  • praca, która przyspiesza Twoją karierę? U nas to nie tylko szkolenia i warsztaty, lecz przede wszystkim realne projekty i innowacje! Chcesz wyjść poza schemat? Świetnie! U nas #DASIĘ! 
  • Smartney = ludzie. U nas każdy może być sobą. Sprawdź! 

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć
    sportowych
  • Prywatna opieka
    medyczna
  • dofinansowanie nauki
    języków
  • Dofinansowanie
    szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie
    na życie
  • możliwość pracy
    zdalnej
  • Owoce
  • Spotkania
    integracyjne
  • Preferencyjne
    pożyczki
  • Firmowa biblioteka
  • Brak dress code’u
  • Strefa relaksu
  • Dodatkowe
    świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie
    wypoczynku
  • Wyprawka dla dziecka
  • Program
    rekomendacji
    pracowników
  • Inicjatywy
    dobroczynne
  • Dodatki
    świąteczne
  • Warzywa
  • Jesteśmy częścią francuskiej Grupy Oney Bank. Nasza firma łączy otwartą, przyjazną atmosferę start-up’u z którego się wywodzimy, z finansową stabilnością. Łącząc pasję do tworzenia innowacyjnych rozwiązań z wiedzą ekspercką i doświadczeniem w finansach, Na co dzień rozwijamy nasze produkty – kredyty konsumenckie, kredyty ratalne. 

    Nasz cel jest jeden - chcemy się rozwijać i budować zgrany zespół, by dostarczać jak najlepsze rozwiązania naszym klientom. 

    Naszą drużynę tworzą osoby, które myślą innowacyjnie i strategicznie, a przede wszystkim są gotowe na nowe wyzywania. Razem budujemy jak najlepszą atmosferę pracy. Wspólnie chcemy dbać o rozwój firmy i nasz własny. Stawiamy na osoby z pasją, zaangażowaniem i pozytywną energią, którym w codziennej pracy przyświeca podejście DA SIĘ. 

    Aplikuj