Aktualnie poszukujemy na stanowisko:
Koordynator ds. Audytów IT (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
Prywatna opieka
medyczna
Ubezpieczenie
na życie
Dzień wolny
w urodziny
lub imieniny
System kafeteryjny
Katalog szkoleń
i kursów
Program rekomendacji
pracowników
Zwiększone składki
pracodawców
w ramach PPK
Wymiany międzynarodowe
w ramach
Grupy Ferrovial
Programy rozwojowe
dedykowane dla kobiet
Dbamy o Ciebie i Twoich bliskich
- Twoje zdrowie i komfort to nasz priorytet! Prywatna opieka medyczna, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, programy wellbeingowe i grupy sportowe – wszystko, co potrzebne, by zadbać o siebie i swoich najbliższych.
Benefity dopasowane do Ciebie
- Lubisz aktywnie spędzać czas, a może potrzebujesz chwili relaksu? Dzięki naszemu systemowi kafeteryjnemu wybierasz to, co dla Ciebie najlepsze: karta sportowa, vouchery na zakupy, bony na wakacje czy rozrywkę – Ty decydujesz!
Rozwijaj się z nami!
- Chcesz wiedzieć, co sprawia, że nasi pracownicy wybierają Budimex? Jednym z głównych powodów jest możliwość rozwoju! Mamy jasno określone ścieżki kariery, a na wyciągnięcie ręki czekają na Ciebie szkolenia techniczne, inżynierskie, kompetencyjne i menadżerskie.
Różnorodne projekty, ciekawe wyzwania
- Budimex to miejsce, w którym nie ma miejsca na nudę. Pracuj przy unikalnych projektach, wymagających kontraktach i poznawaj różnorodne rozwiązania. A może chciałbyś podróżować? Dzięki współpracy z Grupą Ferrovial możesz zdobywać doświadczenie m.in. w Australii czy Wielkiej Brytanii.
Dodatkowy dzień wolny na Twoje święto!
- Urodziny lub imieniny to Twój dzień – ciesz się nim w pełni, bo u nas dostaniesz dodatkowy dzień wolny z tej okazji.
Wspieramy kobiety w budownictwie
- Wiemy, jak ważne jest wspieranie różnorodności, dlatego rozwijamy dedykowane programy rozwojowe dla kobiet, które chcą osiągać sukcesy w budownictwie.
Twoje przyszłe zadania:
- Wsparcie zespołów IT i Security w procesach audytu wewnętrznego i zewnętrznego.
- Koordynowanie prac osób z ramienia zespołów bezpieczeństwa odpowiedzialnych za program zgodności IT w grupie Budimex.
- Nadzór nad zgodnością ze zmianami regulacyjnymi (np. RODO, EU AI ACT, SOX), politykami bezpieczeństwa i zaleceniami audytowymi dotyczącymi procesów i technologii IT.
- Odbiór zrealizowanych w ramach zaleceń pokontrolnych/audytowych działań z zakresu cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji.
- Przegląd i ocena skuteczności zaimplementowanych kontroli wewnętrznych.
- Analiza wyników audytów oraz identyfikacja, przegląd i ocena obszarów ryzyka IT na podstawie przeprowadzonych testów kontrolnych.
- Współpraca z działami biznesowymi i IT w celu opracowania działań naprawczych wynikających z procesów audytu oraz wsparcie we wdrażaniu zmian w organizacji i środowiskach IT.
- Edukacja właścicieli procesów biznesowych i IT w zakresie zmian regulacyjnych oraz polityki Compliance Spółki.
- Udział w projektach wewnętrznych z zakresu digitalizacji i doskonalenia metodologii audytowych.
- Inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających oraz organizowanie szkoleń wewnętrznych.
Nasze oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość narzędzi, technik i metodyk wykrycia oraz obsługi zagrożeń cybernetycznych.
- Bardzo dobra znajomość praktyk z obszaru zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (COBIT, NIST Cybersecurity Framework, ISO27000, itp.).
- Wiedza z zakresu wymagań organizacyjno-technicznych ISO/IEC 27001.
- Wiedza i praktyczne wykorzystanie technik i metodyk prowadzenia projektów.
- Wiedza z zakresu dostępnych na rynku zabezpieczeń technicznych.
- Mile widziane doświadczenie w zakresie kontroli SOX - audytu wewnętrznego lub zewnętrznego.
- Mile widziana znajomość przepisów SOX oraz standardów kontroli wewnętrznych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania rekomendacji.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność współpracy z przedstawicielami różnych interesariuszy biznesowych w ramach grupy Budimex.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją i współpracę z zespołami międzynarodowymi.
Zainteresowaliśmy Cię?
Aplikuj
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się, jedynie z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując około 300 kontraktów w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.
Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, infrastrukturalnego, kolejowego, przemysłowego i energetycznego.