Specjalistka/Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów,
  • obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów,
  • współpraca z działami i oddziałami Spółki w zakresie rozpatrywanych reklamacji,
  • przestrzeganie zasad i procedur reklamacyjnych.

Nasze wymagania:

  • orientacja na Klienta,
  • duża samodzielność i asertywność w kontaktach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel),
  • znajomość języka angielskiego (przynajmniej poziom B2).

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjny pakiet szkoleń,
  • pozytywną atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych,
  • możliwość dofinansowania karty Multisport,
  • platformę benefitową.
Aplikuj

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.