O nas

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail z siecią ponad 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Działamy w wielu różnych segmentach rynku: na lotniskach, dworcach, stacjach metra, a także w obiektach handlowych i przy ulicy. Większość sklepów funkcjonuje w modelu agencyjnym. Grono związanych z nami agentów i agentek tworzy już 600 osób, które wspieramy w rozwijaniu biznesu każdego dnia.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta (e-commerce)
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad poprawną realizacją zamówień w sklepie internetowym (www.aelia.pl)
  • Wspieranie klientów doradztwem produktowym oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów poprzez infolinię, email
  • Koordynowanie postępowań reklamacyjnych oraz zwrotów
  • Tworzenie raportów sprzedażowych
  • Aktualizowanie kart produktowych sklepu online
  • Dbałość o atrakcyjny i spójny wygląd oferty produktowej
  • Współpraca z innymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Umiejętność komunikacji w kontaktach z klientem
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Entuzjazm oraz zaangażowanie w ramach wykonywanych obowiązków
  • Dobra znajomość programu Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • Znajomość systemu Magento

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • System premiowy
  • Możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość pracy hybrydowej