Aktualnie poszukujemy na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław

U nas znajdziesz:

  • Prywatna opieka
    medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Dzień wolny
    w urodziny
    lub imieniny
  • System kafeteryjny
  • Katalog szkoleń
    i kursów
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Zwiększone składki
    pracodawców
    w ramach PPK
  • Wymiany międzynarodowe
    w ramach
    Grupy Ferrovial
  • Programy rozwojowe
    dedykowane dla kobiet
  • Twoje przyszłe zadania:

    • opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
    • prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
    • sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
    • prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.

    Nasze oczekiwania:

    • wykształcenie wyższe prawnicze, 
    • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, 
    • mobilność oraz gotowość do relokacji.
    Zainteresowaliśmy Cię? Aplikuj
    Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się, jedynie z wybranymi kandydatami.
    Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując około 300 kontraktów w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.
    Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, infrastrukturalnego, kolejowego, przemysłowego i energetycznego.

    Informujemy, że w Grupie Budimex obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych zgodna z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U.2024.928)

     

    Aplikując na daną ofertę pracy zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych zgłoszeniu rekrutacyjnym (m.in. w formularzu aplikacyjnym, załączonym cv) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dane o Tobie, które nie są wymagane przepisami prawa, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach oraz w formularzu aplikacyjnym.

    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest, zgodnie z treścią ogłoszenia o pracę jest Budimex S.A., ul. Siedmiogrodzka 9, 01-204 Warszawa, (dalej „Budimex”). Z Administratorem danych można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 22 623 60 00 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować poprzez adres e-mail: [email protected] w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
    3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
      1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego - podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (RODO) w związku z przepisami Kodeksu pracy), w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
      2. prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
      3. prowadzenia działań marketingu rekrutacyjnego, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
      4. weryfikacji posiadanych kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na weryfikacji kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy;
      5. badania satysfakcji z udziału w procesie rekrutacyjnym – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na polepszaniu poziomu usług rekrutacyjnych;
      6. sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji -
        podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
      7. ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na umożliwieniu Administratorowi obrony swych praw;
      8. w przypadku kiedy jesteś kandydatem poleconym w programie poleceń BUDIMEX, Twoje dane będą przetwarzane w celu wydania przez Budimex świadczenia należnego pracownikowi polecającemu - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na niezbędności przetwarzania do realizacji założeń Programu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    4. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora związane z obsługą procesu rekrutacyjnego czy procesu zatrudnienia, w szczególności dostawcy rozwiązań IT, podmioty świadczące usługi wsparcia procesów rekrutacyjnych, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial.
    5. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach oraz marketingu rekrutacyjnego, administratorem Twoich danych osobowych będzie Budimex, zgodnie z treścią zgody i w zakresie, w jakim Twoje dane osobowe będą przetwarzane w procesach rekrutacyjnych, na które aplikowałeś.
    6. Okres przechowywania Twoich danych osobowych:
      1. w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych - do czasu wycofania zgody lub przez okres pięciu lat od daty wyrażenia zgody;
      2. w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu rekrutacyjnego - do momentu wycofania tej zgody lub podjęcia decyzji o zaprzestaniu prowadzenia działań marketingu rekrutacyjnego przez Administratora;
      3. w zakresie, gdy podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku od zaaplikowania na daną ofertę pracy lub do czasu złożenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
      4. w przypadku prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz w przypadku sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej - przez czas jaki właściwe przepisy prawa nakazują przechowanie danych.
    7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:
      1. prawo do wycofania zgody, prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych,
      2. poszczególne zgody można wycofać poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected],
      3. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu i na warunkach określonych w przepisach RODO,
      4. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego (organu publicznego powołanego w celu ochrony podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem oraz ułatwiania swobodnego przepływu danych osobowych w Unii).
    8. Podanie danych w zakresie wskazanym w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.