Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, inżynierii i konsultingu. Szukamy ekspertów, którzy razem z nami będą tworzyć projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą. Pracujemy w modelu partnerskim, gdzie podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Helpdesk Support
Numer Referencyjny: AO146381

Co oferujemy?

Nasz proces rekrutacji jest transparentny i przyjazny. Candidate experience to nasze motto, dlatego zawsze staramy się dostosować do potrzeb i możliwości kandydatów.
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój
    i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
  • Lokalizacja

    Stawka:  

    • 31 - 39 PLN brutto/h / Umowa Zlecenie (możliwy kontrakt B2B)

     

    Model pracy:  

    • Zdalny ​

     

    O projekcie:
    Wsparcie użytkowników ze Stanów Zjednoczonych

     

    Twój zakres obowiązków: 

    • Rozwiązywanie problemów technicznych i odpowiadanie na zapytania w zakresie wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci i systemów telekomunikacyjnych
    • Skuteczne diagnozowanie, identyfikacja i izolacja problemów na podstawie uwag i skarg
    • Poszukiwanie i analiza problemów z wykorzystaniem własnej wiedzy, historycznych zapisów baz danych
    • Przekierowywanie rozmów do dostępnych specjalistów w bardziej złożonych i trudnych przypadkach
    • Szybkie reagowanie na problemy z odpowiednimi rozwiązaniami
    • Ostrzeganie kierownictwa o powtarzających się problemach i wzorcach problemów
    • Rejestrowanie połączeń przy użyciu odpowiedniego zestawu narzędzi przy jednoczesnym przestrzeganiu uzgodnionych umów SLA, jeśli to możliwe
    • Zapewnienie zdalnego wsparcia dla użytkowników dial in, w tym wykorzystanie VPN
    • Obsługa urządzeń mobilnych i zaszyfrowanych pamięci USB
    • Profilowanie i obsługa kont Restricted LAN Interconnect i Shared Working Environment
    • Pisanie, aktualizowanie i utrzymywanie pisemnych procesów i procedur
    • Wysyłanie alertów systemowych i komunikatów o awariach do bazy użytkowników

    Nasze oczekiwania: 

    • Biegły język angielski i polski na poziomie minimum C1
    • Odporność na stres i praca pod presją
    • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Microsoft
    • Doświadczenie w obsłudze programu Microsoft Outlook i Microsoft Office Suite
    • Samodzielna motywacja z chęcią uczenia się
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) zarówno w języku angielskim, jak i polskim
    • Doskonałe umiejętności obsługi klienta
    • Znajomość etykiety telefonicznej

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w zakresie wsparcia ITSM oraz znajomość ITIL
    • Doświadczenie w obsłudze VPN/dostępu zdalnego
    • Doświadczenie w zakresie wsparcia urządzeń mobilnych
    • Doświadczenie w obsłudze środowisk sieciowych, w tym bezprzewodowych
    • Doświadczenie w obsłudze komputerów i wsparcia technicznego

    Oferujemy:  

    • Możliwość długoterminowej współpracy
    • Wybór preferowanego rodzaju współpracy (stała umowa o pracę ze wszystkimi świadczeniami lub elastyczna umowa B2B)
    • Szkolenia techniczne, certyfikaty i możliwość podnoszenia kwalifikacji
    • Mentoring w ramach Centrum Kompetencyjnego - będziesz częścią społeczności CC od pierwszego dnia pracy. Będziesz mieć szansę rozwijać swoje umiejętności, uczestniczyć w różnego rodzaju konferencjach oraz dzielić się wiedzą i doświadczeniem z osobami, które w codziennej pracy mierzą się z tymi samymi wyzwaniami
    • Jasną ścieżkę kariery
    • Pakiet benefitów pracowniczych
    • Przyjazną atmosferę pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe

    Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do mnie: [email protected]

    Oferta nie jest dla Ciebie? Poleć nam znajomego i odbierz bonus do 7000 zł!

    No ref:AO146381​

    Zainteresowany?
    Wyślij swoją aplikacje!
    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
    Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Celem zbierania i przechowywania danych osobowych jest prowadzenie procesów rekrutacyjnych przez ASTEK Polska sp. z o.o. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
    Ta oferta jest nie
    dla Ciebie?
    Poleć nam swojego znajomego, który może być
    zainteresowany tym stanowiskiem i odbierz

    do 7000 zł bonusu! Rekomenduję

    1. Administratorem danych osobowych jest ASTEK Polska sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, KRS 0000271963 („Administrator”).
    2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: [email protected] lub korespondencyjnie na adres ASTEK Polska sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa.
    3. Twoje dane osobowe przetwarzane są:
    a) w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    b) w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji o ile wyraziłeś na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    c) w związku z realizacją projektów realizowanych dla klientów ASTEK Polska sp. z o.o. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    4. W zakresie rekrutacji będziemy przechowywać Twoje dane do 3 miesięcy od zakończenia danego procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celach realizacji przyszłych procesów rekrutacji, będziemy przetwarzać Twoje dane przez okres 36 miesięcy licząc od końca roku, w którym zgoda została udzielona lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzania danych osobowych. W przypadku pozostałych celi przez okres niezbędny do realizacji celów, do których dane osobowe zostały zebrane lub w których są przetwarzane.
    5. Odbiorcami danych mogą być np. podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne Administratora lub udostępniające Administratorowi narzędzia teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne na rzecz Administratora, itp.
    6. Twoje dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane ale nie będą podlegały profilowaniu.
    7. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługuje Ci prawo do:
    a) dostępu do treści danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    b) żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    c) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”);
    d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    f) przeniesienia danych;
    g) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie, w jakim zgoda została wyrażona, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy RODO, masz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Procedura dokonywania zgłoszeń przez sygnalistów w ASTEK Polska sp. z o. o. [Link]

    Wyróżnienia i certyfikacje