ENPROM Sp. z o.o. to prężna firma gwarantująca najwyższą jakość wykonywanych usług w branży elektroenergetycznej na rynku polskim i zagranicznym.
Specjalista ds. Procedur Administracyjnych
Teren pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Działanie w procesie pozyskiwania decyzji administracyjnych, niezbędnych w ramach procesu inwestycyjnego, w szczególności decyzje ograniczające z art. 124 oraz decyzje odszkodowawcze z art. 128 UGN
Przygotowywanie korespondencji wychodzącej, w tym pism, wniosków do organów administracji państwowej m.in. o wydanie wypisów z rejestru gruntów, kopii map zasadniczych, aktów stanu cywilnego, danych z rejestru PESEL
Przygotowywanie zestawień zawierających statusy postępu dla nieruchomości objętych realizowanymi inwestycjami
Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Kontakty z organami administracji państwowej i sądami
Wymagania:
Absolwent/-ka kierunku prawo/administracja/gospodarka nieruchomościami/geodezja
Znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
Bardzo dobra znajomość Ms Office
Zdolność analitycznego i logicznego myślenia
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, systematyczność i konsekwencja w działaniu
Umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w przygotowaniu inwestycji infrastrukturalnych, jak również praktyczna znajomość prawa administracyjnego