Zadaniem NASK jest wdrożenie w administracji publicznej nowoczesnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją. System EZD RP pozwala na wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych (rejestracja pism, prowadzenie spraw, wysyłka korespondencji) oraz zarządzanie informacją. Budujemy sieć oddziałów terenowych, których zadaniem będzie wsparcie merytoryczne i techniczne instytucji publicznych wdrażających to rozwiązanie.
Zespoły wsparcia funkcjonujące w miastach wojewódzkich będą zajmowały się m.in. prowadzeniem szkoleń dla pracowników jednostek wdrażających system oraz korzystających produkcyjnie z EZD RP.
Specjalista ds. EZD RP w NASK będzie zaangażowany w realizację jednego z kluczowych projektów ogólnopolskich mających na celu cyfryzację procesów back-office administracji publicznej. Jego główny obszar działania to wsparcie merytoryczne Partnerów EZD RP.
Kandydatów do pracy w naszym zespole poszukujemy na terenie całej Polski, a zwłaszcza w: Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku.
Zadania:
Nasze wymagania:
Mile widziane:
Wynagrodzenie: 7000-9000 zł brutto/mies. + premia kwartalna