Sprzedaż i Obsługa Klienta
Nie widzisz oferty dopasowanej do Ciebie?
Chcesz dołączyć do Play i zostać #Playersem / #Playerką?
Zaaplikuj poniżej, zostaw swoje CV i napisz jaki kierunek zawodowy Cię interesuje.
Pracują z nami fantastyczni specjaliści od sprzedaży i obsługi klienta.
W Play doceniamy umiejętności, dostrzegamy talenty i pomagamy w ich rozwoju.
Obszary, w których możesz się u nas rozwijać:
Salony sprzedaży
Praca Konsultanta / Konsultantki w Salonie Sprzedaży polega na bezpośredniej sprzedaży produktów i usług Play, realizacji celów sprzedażowych, obsłudze klientów zgodnie ze standardami oraz dbaniu o prawidłowe funkcjonowanie salonu.
Obszar sprzedaży B2B
Nasi Pracownicy z obszaru sprzedaży B2B odpowiadają za pozyskiwanie klientów biznesowych z różnych segmentów firm, budowanie i utrzymywanie relacji realizację celów sprzedażowych, budowanie trwałych relacji, diagnozowanie potrzeb klientów oraz za poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do klientów biznesowych. -> rozpracować
Dział obsługi reklamacji
Dział obsługi reklamacji specjalizuje się w rozpatrywaniu pisemnych reklamacji i odwołań klientów, współpracuje z innymi działami w celu doskonalenia procedur, oraz bierze udział w różnorodnych projektach rozwojowych.
Dział telefonicznej obsługi klienta
Praca w naszym dziale telefonicznej obsługi klienta polega na telefonicznej i pisemnej obsłudze klientów na 2 linii wsparcia, współpracy z zewnętrznym Call Center, zapewnieniu wysokiej jakości obsługi i budowaniem relacji, tworzeniu i modyfikowaniu procedur, a także udziale w projektach rozwojowych.
Dział wsparcia sprzedaży
Dział wsparcia sprzedaży zajmuje się kompleksową pomocą dla pracowników Sieci Sprzedaży, oferując wsparcie telefoniczne i pisemne w codziennych procesach oraz rozwiązywaniu problemów. Odpowiada za analizę regulaminów i cenników, aby zapewnić zgodność działań z wewnętrznymi procedurami.
Jeśli chcesz rozwijać się w PLAY, aplikuj poniżej!
Po otrzymaniu Twojego CV dopasujemy Twój profil doświadczeń do aktualnie otwartych rekrutacji i damy Ci znać, czego możesz się spodziewać w ramach procesu rekrutacyjnego.