Administrator/ka Systemów - HELP DESK (Junior / Mid)
Poznań

Za co będziesz odpowiedzialny

  • Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
  • Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
  • Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów pierwsza i druga linia ;
  • Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami;
  • Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych;
  • Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT;
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.

Czego od Ciebie oczekujemy

  • Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, jesteśmy otwarci także na osoby bez doświadczenia;
  • Znajomość administracji systemów serwerowych opartych na platformach rodziny Linux (średniozaawansowana) oraz Windows, Entra AD, Microsoft 365;
  • Znajomość narzędzi monitorujących działanie infrastruktury;
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci, systemów informatycznych i aplikacji;
  • Wiedza z zakresu standardów i protokołów telekomunikacyjnych w sieciach teleinformatycznych;
  • Otwartość na poznawanie nowych technologii;
  • Znajomość standardów zarządzania usługami IT ITIL;
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.

Mile widziane:

  • Umiejętność obsługi zgłoszeń w JIRA.

Co oferujemy

  • umowa o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • pracowniczy program emerytalny
  • pracownicza kasa zapomogowa
  • wolontariat pracowniczy
  • możliwość pracy zdalnej
  • turnieje sportowe
  • karta sportowa
  • dofinansowanie studiów
  • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
  • dopłata do wypoczynku
  • dopłata do nauki języków obcych
  • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
  • piknik firmowy
  • pakiet kafeteryjny
  • pakiet powitalny
    dla noworodków
  • programy szkoleniowe
  • rozwój zawodowy
  • profilaktyka zdrowotna
  • ubezpieczenie na życie

Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia  11 października br. 

Aplikuj

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AQUANET S.A. ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: [email protected]

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 221 § 1  Kodeksu Pracy , tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane na mocy Kodeksu Pracy (RODO art. 6 ust. 1 lit c), natomiast inne dane, które dobrowolnie wskaże  Pani/Pan w dokumentach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych zostały zawarte dane wrażliwe, np. dane dotyczące zdrowia, będą one przetwarzane również na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (RODO art. 9 ust. 2 lit. a). Powyższe zgody wyraża Pani/Pan poprzez wyraźne działania jakim jest przesłanie do Administratora dokumentów aplikacyjnych (zgoda konkludentna). Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest  przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego. Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte po jego zakończeniu.

Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w kolejnych procesach rekrutacyjnych, jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok.

Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe także w celu realizacji badania satysfakcji przebiegu procesu rekrutacyjnego jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (RODO art. 6 ust. 1 lit. a), która może zostać odwołana w dowolnym czasie (zgoda wyrażana jest po przez zaznaczenie checkbox). W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody, lecz nie dłużej niż rok.

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone dostawcom systemów i usług IT, firmom konsultingowym i doradczym, firmom zajmującym się niszczeniem dokumentacji oraz firmom wspierającym proces rekrutacji, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczącego się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w procesie rekrutacji, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.