Już dziś poszukujemy kolejnych pasjonatów sportu, którzy będą pracować jak najbliżej naszych Klientów, czyli w Punkcie Obsługi Klienta.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
fakturowanie, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, sprzedaż usług kredytowych,
dokonywanie rozliczeń kasowych,
bieżące wsparcie Klientów w Punkcie Obsługi Klienta,
informowanie o usługach i produktach dostępnych w Decathlon,
pomaganie Klientom w doborze odpowiednich produktów,
dbanie o dostępność i ekspozycję towaru,
rozwijanie się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom.
Jeżeli zatem:
Co oferujemy:
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej! Dziękuję.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Decathlon Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Decathlon Sp. z o.o. przed cofnięciem zgody.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz otwierając poniższy link: