Nazwa stanowiska:
Starszy Kierownik Biura Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Na rozgrzewkę kilka pytań
  • Posiadasz min. 5 lata doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów obsługi?
  • Posiadasz min. 5 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów?
  • Masz praktyczną znajomość i doświadczenie w pracy z systemami call center oraz w obsłudze klienta?
  • Potrafisz kształtować procesy i wskaźniki zwiększające efektywność procesów obsługi, definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów?
  • Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie podejmować trafne decyzje?
  • Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi, a także jesteś liderem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?
  • Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu?
  • Wykazujesz samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów?
  • Posiadasz otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków, pracując zgodnie z zasadami fair play?
  • Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?
  •  

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Dodatkowe kursy z zakresu zarządzania, obsługi klienta, reklamacji.
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem reklamacji odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu,
  • Koordynacja i udział w projektach rozwojowych związanych z obsługą klienta,
  • Wyznaczanie wskaźników zwiększających efektywność i jakość procesów obsługi klienta,
  • Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań,
  • Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat),
  • Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy, koordynacja procesu onboarding’u nowych klientów,
  • Przeprowadzanie odsłuchów rozmów w celu oceny jakości obsługi klienta,
  • Zapewnienie zgodności z procedurami i standardami firmy,
  • Udzielanie informacji zwrotnej pracownikom, wskazywanie obszarów do poprawy i nagradzanie za osiągnięcia,
  • Śledzenie trendów rynkowych i wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji i realizacji wspólnych celów,
  • Twój sukces będzie mierzony poziomem NPS i satysfakcji Klienta oraz wskaźnikami efektywnościowymi i ilościowymi Biura Obsługi Klienta.
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!
  • Pracujemy w biurze w Warszawie przy stacji metra Rondo Daszyńskiego,
  • Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym  oraz systemem premiowym,
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z karty BenefitLunch,
  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy MultiLife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,
  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Czas na Twój ruch!
Aplikuj
Jesteśmy Benefit Systems!

Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.

Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.

Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!