COMMERCIAL LEADER POLAND
Miejsce pracy: Warszawa

It`s a fantastic opportunity to be part of one of six strategic countries of growth to Decathlon United. 

It's one of the key responsibilities for the success of the Decathlon Poland project.

Key Responsibilities:

  • National Commercial Strategy: Create and implement a comprehensive commercial strategy for Decathlon Poland, aligning with local goals to maximize market share and profitability,
  • Customer Engagement: Drive customer acquisition and retention through innovative and creative commercial strategies,
  • Through direct management of supply chain, offer and marketing elevate the brand image, increase customer traffic and brick and mortar conversion rate,
  • Be a driver of economic performance of the country - monitor and analyze market trends, sales data, and customer feedback to refine and optimize commercial strategies.

Leadership and Team Development:

  • Team Management: Lead and manage a diverse team, fostering a culture of entrepreneurship, collaboration, innovation, and high energy.
  • Detect and prepare the talents for Decathlon United.

Profile:

  • Fluent English,
  • Living our core values: Vitality, Responsibility, Authenticity, and Generosity,
  • Born optimist whose glass is always full,
  • Businessman in action - proactive, innovative, always ready to take action, thinking outside the box, constantly pushing the leverages of growth ,
  • Hunger for Business: You have a strong motivation to grow and lead a high-level business,
  • Experience: Proven experience in a leadership role within passion brands or successfully leading a strong commercial project in the country,
  • Leadership: Strong leadership skills with the ability to inspire and motivate a team to achieve common goals,
  • Data-driven: Strong analytical and forecasting abilities to guide strategic decisions,
  • Organizational Skills: Excellent organizational and prioritization skills, capable of managing multiple projects simultaneously,
  • Omnichannel Curiosity: passionate about omnichannel customer journey, aware of new trends in business -  focused on finding solutions.

Additional information: 

  • Place of work: Onsite from Warsaw, Poland
  • Date of start a new job: as soon as possible
  • Deadline for application: 22nd of July 2024

If you are interested by the job offer, please first talk to your leaders, and send a CV and couple of words about your motivation.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Decathlon Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Decathlon Sp. z o.o. przed cofnięciem zgody.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz otwierając poniższy link:

https://contents.mediadecathlon.com/s935215/k$489d21ca247ba25c2ee55e45a518c756/klauzula%20informacyjna%20dla%20kandydatow%20do%20pracy%20odo24.pdf