MANAGER KONTAKTU Z KLIENTEM
Miejsce pracy: Warszawa

Obecnie poszukujemy Managera dla zespołu zajmującego się wielokanałową obsługą kontaktu przychodzącego (Customer Service).

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • poprzez transparentną komunikację – nadawanie sensu codziennym decyzjom podejmowanym wspólnie z ekipą,
  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem oraz dbałość o rozwój jego kompetencji i postaw,
  • współpraca z partnerem zewnętrznym i zespołem outsourcowanym,
  • budowanie relacji i dbanie o pozytywne doświadczenie Klientów,
  • kompleksowe zarządzanie procesami oraz realizacja wskaźników,
  • obsługa i rozwój bieżących narzędzi służących do komunikacji z Klientami (m.in: e-mail, infolinia, live chat, messenger),
  • gwarantowanie przestrzegania procedur oraz przepisów prawa pracy. 

A zatem jeśli:

  • posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • budowanie relacji i dbanie o pozytywne doświadczenie Klientów zawsze było i jest dla Ciebie priorytetem,
  • jesteś gotów, aby zarządzać kilkunastoosobowym zespołem oraz wspierać go w rozwoju kompetencji i postaw,
  • posiadasz umiejętność udzielania wartościowego feedbacku, cenisz sobie kulturę feedbacku,
  • interesują Cię nowe technologie i chcesz odpowiadać za rozwój bieżących narzędzi służących do komunikacji z Klientami (m.in: e-mail, infolinia, live chat, messenger),
  • jesteś osobą odporną na stres i pracę pod presją czasu traktujesz jak kolejne wyzwanie, 
  • lubisz słuchać ludzi, rozmawiać z nimi i w komunikacji bezpośredniej czujesz się jak ryba w wodzie,
  • jesteś świadomy, że zmiany, dynamika i elastyczność to świat współczesnego biznesu,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • posługujesz się MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.

Co oferujemy?

  • Pracę w firmie, która zajęła 3 miejsce wśród firm retailowych w rankingu Best Employers w 2023 roku, opublikowanym przez magazyn Forbes,
  • Możliwość wielopoziomowego rozwoju, udział w projektach międzynarodowych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • Hybrydowy system pracy,
  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności,
  • Premie i liczne benefity pozapłacowe (m. in. zniżki pracownicze, dofinansowanie do sportu, prywatna opieka medyczna)
  • Integracje drużynowe w środowisku sportowym,
  • Autonomię w działaniu,
  • Nieformalną atmosferę i przestrzeń do bycia sobą.

Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?

Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Decathlon Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Decathlon Sp. z o.o. przed cofnięciem zgody.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz otwierając poniższy link:

https://contents.mediadecathlon.com/s935215/k$489d21ca247ba25c2ee55e45a518c756/klauzula%20informacyjna%20dla%20kandydatow%20do%20pracy%20odo24.pdf