Sprzedaż

Kierownik / Kierowniczka Sklepu Play
Katowice

Twoje zadania:

  • Koordynacja pracy Salonu od strony organizacyjnej i administracyjnej
  • Kontrola przestrzegania standardu obsługi klienta oraz procedur Play (w tym standardu wizualizacji)
  • Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych
  • Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym (monitorowanie pracy zespołu, rozliczanie celów, udzielanie informacji zwrotnych)
  • Rekrutacja i budowanie efektywnego, zmotywowanego, zorientowanego na cel i rozwój zespołu
  • Regularna inwentaryzacja Salonu
  • Zarządzanie dokumentacją Salonu dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów, terminowość w wysyłaniu

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Potrafisz skutecznie motywować zespół i budować trwałe relacje interpersonalne
  • Jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych (i potrafisz je osiągać)
  • Znasz przepisy prawa pracy
  • Masz co najmniej średnie wykształcenie
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Karol Gąsior

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ
    na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Konkursy
    sprzedażowe
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów
    na platformie
    kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną