Wsparcie Prac Biurowych
Miejsce pracy: Kłodzko

Do zadań będzie należeć:

  • przyjmowanie, weryfikowanie i archiwizowanie dokumentów,
  • przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • wsparcie w pracach administracyjnych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,
  • sprawnego posługiwania się komputerem - w szczególności pakiet MS Office,
  • dobrej organizacji,
  • umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków.

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę zlecenia,
  • współpracę ze stabilną firmą,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • pozytywną atmosferę.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Aplikuj

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.