Dyrektor/Dyrektorka Działu Projektowania Doświadczeń Klienta
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Czas pracy: Zadaniowy

Twoje codzienne zadania:

  • Zarządzanie zespołem ekspertów zajmujących się projektowaniem usług i komunikacji z klientami, pomiarami satysfakcji oraz badaniami klientów i pośredników,
  • Kształtowanie strategii Customer Experience dla spółek UNIQA w Polsce,
  • Wdrażanie nowych metodyk, narzędzi i procesów w zakresie monitorowania, usprawniania i projektowania doświadczeń klienta,
  • Rozwój kompetencji projektowania doświadczeń klienta w zespole i całej organizacji – w tym poprzez bezpośredni udział w wybranych projektach,
  • Definiowanie metodologii i nadzór nad realizacją badań satysfakcji klientów,
  • Bieżąca współpraca z obszarami biznesowymi takimi jak Rozwiązania dla Klienta, Sprzedaż, Wsparcie Klienta, Odszkodowania i Świadczenia: monitorowanie wyników satysfakcji klientów, identyfikowanie obszarów do poprawy i inicjatyw wymagających wsparcia, planowanie i monitorowanie prac,
  • Aktywne uczestnictwo w procesach planowania w modelu Agile w roli interesariusza oraz Center of Excellence w zakresie CX,
  • Promowanie kultury klientocentryczności w UNIQA.

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Doświadczenie w podobnej roli w dużych organizacjach o wysokim poziomie dbałości o doświadczenia klientów,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim,
  • Zawansowanie zdolności komunikacyjne i interpersonalne, wytrwałość w realizacji celów, pozytywne nastawienie,
  • Umiejętność korzystania z kluczowych metodyk pracy nad doświadczeniami klienta oraz znajomość trendów w tym zakresie,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1.

Specjalnie dla Ciebie mamy:

  • Pracę w organizacji, dla której budowa pozytywnych doświadczeń klienta jest jednym z kluczowych filarów strategii,
  • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • Realny wpływ na kształt tej funkcji i kierunki rozwoju,
  • Zaangażowany, doświadczony zespół
  • Najwyższej klasy narzędzia: Qualtrics, cxomni,
  • Możliwość współpracy w ramach struktur międzynarodowych UNIQA,
  • Pracę w modelu hybrydowym, 
  • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.

Benefity

  • Opieka medyczna,
    karta sportowa
    i kody zakupowe
  • Ubezpiecznie
    dla dzieci
  • Unikalne warunki
    grupowego ubezpieczenia
    na życie
  • Wysokie zniżki
    ubezpieczeń dla Ciebie
    i znajomych
  • Dofinansowanie
    szkoleń i kursów
  • Fundusz
    oszczędnościowo
    - inwestycyjnych
  • Dostęp do platformy
    języków obcych eTutor
  • Członkowstwo
    klubach UNIQA
  • Dofinansowanie
    biletów do kina, teatru
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Świadczenia świąteczne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Poznaj nas

    Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA.
    Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.
    Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie.
    Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie,
    życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do
    lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą
    samą troską myślimy o naszych pracownikach.


    Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:

    Więcej informacji o firmie, procesach rekrutacjnych znajdziesz na stronie https://www.uniqa.pl/kariera
    Aplikuj