Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydata / kandydatki na stanowisko:
Operator Helpdesk (k/m)
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
DT/WU/MS/04/24
Podstawowy zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń incydentów napływających od użytkowników pod kątem ich poprawności oraz kompletności
- rejestracja incydentów zgłaszanych drogą telefoniczną lub mailową
- analiza i priorytetyzacja zgłoszeń oraz eskalacja do właściwych grup wsparcia
- diagnoza i rozwiązywanie problemów w oparciu o posiadaną wiedzę oraz bazę znanych błędów
- monitorowanie statusu zgłoszeń w celu ich terminowej realizacji
- analiza i rozwiązywanie incydentów bezpośrednio z użytkownikiem (I linia wsparcia)
- udział w projektach informatycznych
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie techniczne (wykształcenie informatyczne bądź pokrewne)
- znajomość pakietu Office
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego
- znajomość systemów Windows
- znajomość systemów ITSM
- umiejętność pracy w zespole oraz realizacji indywidualnego zakresu pracy
- umiejętności komunikacyjne ukierunkowane na obsługę klienta wewnętrznego
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego w zakresie czytania dokumentacji technicznej
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka - 14 sierpnia
Informacje dodatkowe:
- rekrutacja zdalna
- możliwość pracy zdalnej do 40%
- pierwszy miesiąc praca w biurze - obligatoryjnie
- termin nadsyłania aplikacji 21.05.2024 r.
Aplikuj
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych.
Gwarantujemy pełną dyskrecję w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
PSE S.A. zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.