MARKETING

Kierownik / Kierowniczka ds. Digital Marketingu (Digital Media)
Warszawa

Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, przygotowywanie i zarządzanie kampaniami digital – display, social, retargeting, programmatic (współpraca z kilkoma agencjami).
  • Planowanie i zarządzanie budżetem, rekomendacje dotyczące relokacji budżetu pomiędzy kanałami online w ramach kampanii.
  • Raportowanie i analizowanie prowadzonych działań, bieżąca optymalizacja kampanii pod założone cele, tworzenie rekomendacji na podstawie danych oraz badań.
  • Realizacja założonych celów krótko- i długoterminowych.

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Masz min. 3-4 lata doświadczenia w digital marketingu. Prowadziłeś duże kampanie szerokozasięgowe/launchowe/performance.​
  • Posiadasz szeroką wiedzę marketingową z zakresu e-commerce/digital z naciskiem na wsparcie mediowe.
  • Masz analityczny umysł, a excel, Power BI i Tableau to Twoje naturalne środowisko pracy.
  • Potrafisz zarządzać pracą kilku agencji jednocześnie.
  • Znasz działanie systemu marketingowego Google (Google Analytics, Google Ads, DV360, CM).
  • Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i koordynować kilka projektów jednocześnie.
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje i przygotowanie prezentacji
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Irmina German

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną