Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • obsługa systemu ERP
  • wprowadzanie do systemu faktur, ich rozliczanie
  • archiwizacja umów zawartych przez Spółkę
  • organizacja podróży służbowych dla pracowników
  • zarządzanie mieniem Spółki
  • obsługa portalu Peselnet
  • negocjacje cenowe z dostawcami usług

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w dziale administracji
  • otwartość na zmiany
  • dobra znajomość Ms Excel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1 lub wyższym
  • dobra organizacja pracy
  • skrupulatność
  • komunikatywność

Mile widziane

  • doświadczenie w obszarze zakupów

To oferujemy

  • elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
  • możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
  • platformę do nauki języków obcych
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • BEST atmosferę
  • Benefity
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • BEST atmosferę
  • kafeteria MyBenefit
  • narzędzia i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • inicjatywy dobroczynne
  • i znacznie więcej
    – sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ
  • Cześć! Jesteśmy #BESTteam, czyli Pracownicy Grupy Kapitałowej BEST. Jest nas ponad 700 i dalej rośniemy! Mamy dwie siedziby – w Elblągu i Gdyni, ale pracujemy także zdalnie. Rozwiązujemy problem braku terminowości rozliczeń oraz przywracamy równowagę na rynku usług finansowych. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

    Aplikuj