Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Katowice

O nas

Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację.

Praca u nas to coś więcej niż zwykły etat. To przede wszystkim szansa, aby pracować w firmie, która wyznacza trendy motoryzacyjne. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy nie są tylko najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie, ale przede wszystkim poprzez to co robią realizują swoje pasje. Jeśli więc lubisz wyzwania i jesteś na nie gotowy – dołącz do nas!

Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail oraz listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi Działami
  • Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych (m.in zapewnianie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania)
  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie podsumowań oraz monitorowanie realizacji postanowień
  • Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
  • Koordynacja pracy Biura Zarządu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Zainteresowanie tematyką motoryzacji
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i przełożonego
  • Dyspozycyjność
  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych i ukierunkowanie na współpracę z osobami na różnych stanowiskach w strukturze firmy
  • Umiejętności planowania i koordynacji wielu zadań
  • Motywacja i zaangażowanie w działaniu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Power Point i Excel
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość podstaw z dziedziny finansów przedsiębiorstwa lub podstaw prawa

To oferujemy

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy aktywny udział w ciekawych i rozwojowych projektach oraz stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Nasi Pracownicy mają możliwość skorzystania ze zniżek na produkty i usługi Holding1 (m.in. zakup lub wynajem auta na preferencyjnych warunkach)
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
Aplikuj

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krakowie zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie O Ochronie Danych)”

 

Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grupa PGD Sp. Z o.o. Sp.k z siedzibą w Krakowie przy al. Powstańców Śląskich 22. (dalej zwana Administratorem). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 33 4861 986  (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 § 1) będą̨ przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postepowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast pozostałe dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Pani/Pana dane osobowe będą̨ przetwarzane także w kolejnych postepowaniach rekrutacyjnych (jednak nie dłużej niż̇ przez okres 12 miesięcy) na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są̨ szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. "dane wrażliwe”) konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Pani/Pana dane osobowe zawarte w przekazanych dokumentach aplikacyjnych bedą̨ przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych Bedą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji Państwa dane będą powierzane Spółce Centrum Holding1 celem zarządzania procesem rekrutacji oraz podmiotom które świadczą usługi informatyczne w imieniu na rzecz i Administratora.

 

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych w procesie rekrutacji jest dobrowolne. Dane nie będą przetwarzane poza EOG.

Dowiedz się więcej o nas →