Kariera otwarta Warta

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik Service Desk IT
Miejsce pracy: Warszawa
mazowieckie
Numer Referencyjny: AwZSDIT/Z/AM/04/2024

Twój zakres obowiązków

  • codzienne wsparcie użytkowników z obszaru IT oraz wybranych biznesowych,
  • bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie użytkowników,
  • rozwiązywanie zgłoszeń dot. wybranych aplikacji używanych wewnątrz firmy (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł, odpowiedzi na pytania funkcjonalne),
  • informowanie użytkowników o statusach zgłoszeń,
  • zbieranie informacji niezbędnych do rozwiązania incydentów przez pracowników II linii wsparcia.

Nasze wymagania

  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze użytkowników,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej w godz. 7-19.

To oferujemy

  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • pracę w ramach umowy zlecenia,
  • przyjazną atmosferę, pracę z otwartymi i życzliwymi ludźmi,
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy .

Dołącz do nas!


ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O WYSŁANIE CV
ZA POMOCĄ PRZYCISKU "Aplikuj teraz"


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.



Aplikuj teraz