Ekspert/Ekspertka ds. Wsparcia Procesów Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Czas pracy: Zadaniowy

Twoje codzienne zadania:

  • przygotowywanie raportów operacyjnych w trybie dziennym, zestawień i analiz dla zespołów obsługujących Klientów, w celu dostarczania im aktualnych danych niezbędnych  do efektywnego działania;
  • uczestnictwo w pracy Zespołów skupiających się na wdrażaniu innowacji w systemach operacyjnych oraz narzędziach self-service;
  • współtworzenie usprawnień, które uproszczą procesy oraz zwiększą efektywność działania zespołów obsługowych;
  • aktywne uczestnictwo w różnorodnych projektach, zarówno tych długoterminowych, jak i realizowanych ad hoc, mających na celu ciągłe doskonalenie procesów;
  • ścisła współpraca z kierownikami operacyjnymi, aby w sposób ciągły poprawiać jakość usług i odpowiednio reagować na potrzeby klientów;

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku zajmującym się między innymi optymalizacją procesów, wdrażaniem usprawnień systemowych lub rozwojem narzędzi self-service;
  • znajomość na poziomie średnio zaawansowanym narzędzi do analizy danych i raportowania takich jak Excel czy Power Bi (w przypadku braku takich kompetencji chęć ich rozwijania i szybkiego zdobycia wymaganej wiedzy w tym zakresie);
  • kreatywne podejście i umiejętność generowania nowych, innowacyjnych pomysłów;
  • zdolność do wdrażania i procesowania zmian, nie tylko na etapie koncepcyjnym, ale i praktycznym;
  • rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwolą na efektywne monitorowanie i ocenę wprowadzanych zmian;
  • umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;

Specjalnie dla Ciebie mamy:

  • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • dobrą atmosferę pracy w zespole, otwartość na Twoje inicjatywy i wsparcie w ich realizacji,
  • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.

Benefity

  • Opieka medyczna,
    karta sportowa
    i kody zakupowe
  • Ubezpiecznie
    dla dzieci
  • Unikalne warunki
    grupowego ubezpieczenia
    na życie
  • Wysokie zniżki
    ubezpieczeń dla Ciebie
    i znajomych
  • Dofinansowanie
    szkoleń i kursów
  • Fundusz
    oszczędnościowo
    - inwestycyjnych
  • Dostęp do platformy
    języków obcych eTutor
  • Członkowstwo
    klubach UNIQA
  • Dofinansowanie
    biletów do kina, teatru
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Świadczenia świąteczne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Poznaj nas

    Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA.
    Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.
    Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie.
    Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie,
    życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do
    lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą
    samą troską myślimy o naszych pracownikach.


    Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:

    Więcej informacji o firmie, procesach rekrutacjnych znajdziesz na stronie https://www.uniqa.pl/kariera
    Aplikuj