Nr ref.:
Kontroler Finansowy
Lublin
Opis stanowiska:
  • Współtworzenie budżetów rocznych oraz budżetów projektów prowadzonych w firmie.
  • Sporządzanie zarządczego bilansu, rachunku wyników, przepływów pieniężnych i wskaźników finansowych.
  • Przygotowywanie raportów ze sprzedaży, produkcji, kosztów, rentowności, należności itp.
  • Bieżąca kontrola budżetów i wydatków.
  • Wsparcie w ustalaniu planów finansowych dla spółki.
  • Koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi.
  • Kalkulacja opłacalności projektów toczących się w spółce.
  • Stałe usprawnianie wykonywanych procesów, opracowywanie rekomendacji nowych rozwiązań.
Wymagania:
  • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze analizy finansowej.
  • Wykształcenie wyższe ze specjalizacją w rachunkowości/finansach/ekonomii lub informatyce.
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne.
  • Bardzo dobra znajomość obszaru rachunkowości finansowej, budżetowania.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania.
  • Biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego (MS Excel oraz VBA).
  • Mile widziana znajomość funkcjonowania hurtowni danych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania systemów klasy ERP.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w dużej polskiej firmie o wysokich standardach pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • System premiowy.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej.
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie grupowe, karta multisport, wczasy pod gruszą, fundusz socjalny).
  • Rabat na firmowe produkty.
  • Niespodzianka urodzinowa.
Aplikuj