top
Centrum Medyczne Damiana jest jednostką współpracującą z firmą Medicover, które jest liderem na rynku prywatnej opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość świadczonych usług oraz satysfakcja Klientów sprawiają, że spółki Medicover są utożsamiane z kompleksową opieką medyczną na najwyższym poziomie.


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Medyczne Damiana

Warszawa, al. Jerozolimskie 96

(sprawdź dojazd)

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • wprowadzanie oraz weryfikacja danych dotyczących kontraktów indywidualnych i korporacyjnych;
  • koordynacja obsługi firm przez podwykonawców;
  • weryfikacja faktur od podwykonawców;
  • tworzenie i konfiguracja produktów, benefit planów, kontraktów klientów korporacyjnych i indywidualnych;
  • współpraca z innymi działami spółki w celu wyeliminowania działań niepożądanych i usprawnienia procesu obsługi klienta.

Od kandydatów oczekujemy:

  • dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
  • dobrej organizacji pracy.

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie;
  • kompleksowe wdrożenie do pracy;
  • pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
  • realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy;
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Zapraszamy do składania aplikacji!
Więcej informacji na temat firmy: www.damian.pl
Aplikuj