Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia majątkowe)
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Czas pracy: Zmianowy

Twoje codzienne zadania:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów jednego z największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce,
  • Dokładna i rzetelna rejestracja takich zmian jak zgłoszenie sprzedaży, zmiana numeru rejestracyjnego pojazdu, wypowiedzenie polisy. Wiemy jak to robić i Ci pokażemy,
  • Zakres obowiązków wynikający z realizacji obowiązujących wytycznych i procedur. Wierzymy, że zasady są po to żeby ich przestrzegać,
  • Zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis komunikacyjnych i mieszkaniowych,
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.

Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Chęci do codziennej i sumiennej pracy – w pozostałych sprawach my Ci pomożemy,
  • Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia ubezpieczeniowego – wszystkiego można się nauczyć, mamy w tym wprawę,
  • Jeżeli dasz nam swoje zaangażowanie i pracowitość - to my odpłacimy się tym samym.

Mile widziane:

  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta w branży finansowej/ ubezpieczeniowej - dzięki temu Twoje wdrożenie przebiegnie szybciej.

Specjalnie dla Ciebie mamy:

  • Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • Pracę hybrydową (obecność w biurze 4 razy w miesiącu), szkolenie wstępne (1 miesiąc) odbędzie się stacjonarnie,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 9 do 17. Jedna sobota pracująca w miesiącu w godzinach 9-17, za którą odbierzesz dzień wolny w tygodniu,
  • Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.

Benefity

  • Opieka medyczna,
    karta sportowa
    i kody zakupowe
  • Ubezpiecznie
    dla dzieci
  • Unikalne warunki
    grupowego ubezpieczenia
    na życie
  • Wysokie zniżki
    ubezpieczeń dla Ciebie
    i znajomych
  • Dofinansowanie
    szkoleń i kursów
  • Fundusz
    oszczędnościowo
    - inwestycyjnych
  • Dostęp do platformy
    języków obcych eTutor
  • Członkowstwo
    klubach UNIQA
  • Dofinansowanie
    biletów do kina, teatru
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Świadczenia świąteczne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Poznaj nas

    Od 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA.
    Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.
    Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie.
    Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie,
    życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do
    lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą
    samą troską myślimy o naszych pracownikach.


    Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:

    Więcej informacji o firmie, procesach rekrutacjnych znajdziesz na stronie https://www.uniqa.pl/kariera
    Aplikuj