Tech Business Product Owner (InPost Pay)
Miejsce pracy: Warszawa

Jak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje, a my wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze bardziej ułatwić życie milionom klientów!

InPost Pay już wystartował! 📢​ Jesteśmy pewni, że zrewolucjonizuje
on rynek e-commerce, oferując użytkownikom niespotykane dotąd doświadczenia zakupowe – nie tylko na ostatniej prostej.

Jeżeli umiesz w IT i wiesz czym się różni 200 od 500, a równocześnie doskonale rozumiesz biznes e-commerce i pracowałeś/aś przy tworzeniu złożonych wtyczek  – to być może szukamy właśnie Ciebie!

 

Twój zakres obowiązków:

  • identyfikowanie potrzeb Klienta w zakresie rozwoju produktów i przekładanie ich na zadania dla zespołów produktowych / technologicznych;
  • zbudowanie i wdrażanie wizji rozwoju produktu/usługi;
  • nadzór nad rozwojem/modyfikacjami przypisanego systemu;
  • współpraca z IT (zasoby wewnętrzne / firmy zewnętrzne) – zlecenie, nadzorowanie i odbiór prac programistycznych (UAT)
  • współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi
  • budowa bazy wiedzy produktowej w oparciu o stałą analizę rynku i działania konkurencji
  • kontakt z interesariuszami
  • zarządzanie i porządkowanie elementów Backlogu Produktu
  • stały monitoring konkurencji i analiza rynku
  • współpraca z innymi działami firmy m.in. z Zespołem Projektowym, IT Development
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi i monitorowanie ich postępu prac developerskich

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie i znajomość platform typu: Magento, WooCommerce, Presta Shop
  • minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego Product Owner'a
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym
  • doświadczenie w e-commerce lub usługach finansowych / fin-techowych, lub w tworzeniu checkoutu w sklepach internetowych - warunek konieczny
  • znajomość metod integracji także z wykorzystaniem rozwiązań typu wtyczki;
  • doświadczenie w zakresie testowania hipotez produktowych z klientem, testowania oprogramowania, analizy biznesowej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • umiejętność określania potrzeb klienta, generowania hipotez projektowych, tworzenia makiet low-fidelity
  • umiejętność zbierania wymagań biznesowych
  • umiejętność projektowania rozwiązań IT i BI wspierających procesy biznesowe
  • umiejętność budowy i zarządzania roadmapą rozwoju i Backlogiem produktu
  • umiejętność podejmowania decyzji, zarządzania zmianą
  • umiejętność planowania zasobów i działań
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • orientacja biznesowa
  • gotowość do pracy w start-upowym środowisku w ramach złożonej organizacji 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii oprogramowania lub zarządzania projektami
  • potwierdzona certyfikatami/szkoleniami znajomość zasad Agile PM Foundation, Agile BA, Scrum, BPMN
  • znajomość narzędzi typu JIRA oraz Confluence
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

To oferujemy:

  • możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce przy innowacyjnym produkcie dla e-commerce
  • możliwość pracy hybrydowej (biura w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 87a lub w Krakowie ul. Pana Tadeusza 4)
  • premie kwartalne adekwatne do Twojego zaangażowania
  • stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku
  • system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊)
  • Platformy rozwojowe: GoodHabitz i eTutor
  • Rozbudowany program well-beingowy
  • Płatny system rekomendacji pracowniczych
  • Możliwość uczestnictwa w inicjatywach pracowniczych (wolontariat, konkursy z nagrodami) i wiele więcej
  • Benefity
  • Elastyczna praca
    (miejsce/czas)
  • Wybór
    umowy
  • Kafeteria
    WorkSmile
  • Platforma do
    nauki języków
  • Swoboda
    koncepcyjna
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Nożliwość awansu w ramach
    rekrutacji wewnętrznej
  • Inicjatywy i konkursy
    dla pracowników
  • Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów. Jako InPost działamy pod dwoma markami: InPost i Mondial Relay. Jesteśmy obecni na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu.

    Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

    Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków (dalej także jako „Administrator”). Dane są zbierane oraz przetwarzane celem rekrutacji kandydatów do pracy lub współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych zawieranych przez:

    - Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793107918

    - InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727, NIP: 6793087624

    - Integer.pl S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6782881784

    - InPost Technology S.à r.l. Société à responsabilité limitée (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), z siedzibą w Luksemburgu, 70, route d’Esch, L-1470 Luksemburg, Wielkie Księstwo Luksemburga

     

    oraz przez inne spółki powiązane kapitałowo z powyższymi spółkami oraz podmioty będące podwykonawcami wyżej wymienionych podmiotów.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz stworzenia bazy kandydatów.

    Dane będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a także zgodnie z właściwymi przepisami ustawodawstwa polskiego.

    Dane osobowe zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko i stworzenia bazy kandydatów będą przetwarzane przez okres maksymalnie 1 roku od dnia wpłynięcia aplikacji.

    Jeżeli kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres maksymalnie 2 lat od dnia wpłynięcia aplikacji.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia tych danych.

    Jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Integer Group Services Sp. z o. o. ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Powyższe prawa można wykonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Integer Group Services Sp. z o. o., w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].

    Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Danych Osobowych lub innego organu państwowego zobowiązanego przepisami prawa do nadzorowania zasad przetwarzania danych osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że nienależycie odnieśliśmy się do naszych obowiązków. 

     

    Więcej informacji na temat naszej Polityki Transparentności dostępne na naszej stronie www.