Bieżące badanie potrzeb szkoleniowych w punktach sprzedaży we współpracy z managerami
Organizacja i prowadzenie szkoleń zgodnie z określonym harmonogramem
Opracowywanie i aktualizacja programów szkoleniowych oraz materiałów szkoleniowych
Bieżące prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Współpraca z firmami szkoleniowymi
Bieżące analizowanie raportów sprzedażowych
Udział w działaniach determinujących funkcjonowanie sieci punktów sprzedaży, takich jak: otwarcia, zamknięcia, zatowarowania, roztowarowania
Bieżące wsparcie merytoryczne Business Partnerów/Ajentów w obszarze funkcjonowania punktów sprzedaży, jakości obsługi działań pro-sprzedażowych oraz obsługi systemów operacyjnych funkcjonujących w sieci ajencyjnej
Kontrola jakości wszystkich produktów oraz przestrzegania standardów
Współpraca z innymi działami w firmie
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w obszarze obsługi klienta
Umiejętności sprzedażowe
Znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętność przekazywania wiedzy
Umiejętność pracy w zespole
Czynne prawo jazdy kat. B
Gotowość do pracy w terenie
To oferujemy
Umowę o pracę
System premiowy
Możliwości rozwoju
Samochód służbowy
Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie