Trener Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące badanie potrzeb szkoleniowych w punktach sprzedaży we współpracy z managerami
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń zgodnie z określonym harmonogramem
  • Opracowywanie i aktualizacja programów szkoleniowych oraz materiałów szkoleniowych
  • Bieżące prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
  • Współpraca z firmami szkoleniowymi
  • Bieżące analizowanie raportów sprzedażowych
  • Udział w działaniach determinujących funkcjonowanie sieci punktów sprzedaży, takich jak: otwarcia, zamknięcia, zatowarowania, roztowarowania
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Business Partnerów/Ajentów w obszarze funkcjonowania punktów sprzedaży, jakości obsługi działań pro-sprzedażowych oraz obsługi systemów operacyjnych funkcjonujących w sieci ajencyjnej
  • Kontrola jakości wszystkich produktów oraz przestrzegania standardów
  • Współpraca z innymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w obszarze obsługi klienta
  • Umiejętności sprzedażowe
  • Znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność przekazywania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do pracy w terenie

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • System premiowy
  • Możliwości rozwoju
  • Samochód służbowy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie