Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Szczecin

O nas

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem czterech marek: home.pl, AZ.pl, premium.pl, homecloud.pl.

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż usług oferowanych przez home.pl.
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
  • Budowanie długofalowej relacji biznesowej z klientem.
  • Kompleksowe wsparcie i doradztwo dla klientów.
  • Aktywna sprzedaż pozostałych usług home.pl.
  • Kontakt z klientami poprzez telefon, e-mail, czat oraz połączenia wideo.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej dot. zgłaszanych potrzeb i oczekiwań klientów.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - warunek konieczny.
  • Wysoka orientacja na Klienta.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celów.
  • Proaktywne podejście do zadań i chęć do nauki.
  • Zainteresowanie tematyką usług internetowych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.
  • Bardzo dobrej znajomości Microsoft 365.

To oferujemy

  • Wdrożenie merytoryczne i produktowe na początku zatrudnienia.
  • Szkolenia, jak skutecznie i z satysfakcją dla obu stron współpracować z klientami biznesowymi.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy.
  • Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej.
  • Prywatną opiekę medyczną, dopłaty do kart sportowych oraz wakacji, naukę języków obcych, bony na święta, ubezpieczenie grupowe i wiele innych.
  • Możliwość rozwoju w różnych kierunkach – udział w programach rozwojowych „Bilet do Rozwoju”, czyli w wewnętrznych szkoleniach z ekspertami z różnych dziedzin.
Aplikuj