OBSŁUGA KLIENTA

Młodszy Inżynier / Inżynierka Wsparcia Obsługi Serwisowej
Katowice

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie i zarządzanie zgłoszeniami od firm podwykonawczych w zakresie prac instalacyjnych, serwisów abonenckich i liniowych. Koordynacja, monitorowanie i kontrola jakości.
  • Realizacja celów ilościowych, biznesowych i jakościowych.
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi, diagnozowania i rozwiązywania technicznych zgłoszeń klientów w ramach posiadanych kompetencji i przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów kontaktu z Klientem.
  • Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie procesów operacyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Współpraca z Partnerami Technicznymi oraz innymi zespołami w grupie Play
  • Świadczenie wsparcia dla systemów provisioningu usług.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze i telefonicznym wsparciu klienta
  • Doświadczenie w pracy z systemami eskalacyjnymi
  • Podstawowa znajomość zagadnień IT, podstawowa wiedza z zakresu DOCSIS, PON, FTTx, ETH, IP, DHCP, Wi-Fi.
  • Znajomość technologii transmisji sygnału TV, Voice i Data w sieciach telekomunikacyjnych.
  • Znajomość zagadnień pomiarowych sygnału w sieciach HFC oraz GPON.
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego - B1
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Katarzyna Haczek

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną