Obsługa Klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Reklamacji (umowa na zastępstwo)
Warszawa

Twoje zadania:

  • praca w dziale eksperckim Departamentu Reklamacji w centrali Play
  • rozpatrywanie reklamacji i odwołań klientów (pisemnie i telefonicznie)
  • współpraca z ekspertami z innych działów Play
  • udział w tworzeniu procesów wewnętrznych i dbanie o pozytywne doświadczenia klienta
  • uczestniczenie w projektach i testach systemowych

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • potrafisz redagować odpowiedzi pisemne i posługujesz się poprawną polszczyzną
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta (również telefonicznej)
  • jesteś dyspozycyjna/-y w pełnym wymiarze godzin
  • lubisz rozmawiać z ludźmi, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarta/-y na innych
  • myślisz analitycznie i wyciągasz wnioski
  • samodzielnie i szybko podejmujesz decyzje
  • wyróżniasz się dociekliwością, odpowiedzialnością oraz skrupulatnością
  • lubisz zarówno pracę indywidualną, jak i w grupie
  • masz minimum średnie wykształcenie
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Anna Plaza

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ
    na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną