Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 1000 osób.
Asystent ds. rejestracji próbek (Sekcja Rejestracji Próbek)
Miejsce pracy: Gdynia

Opis stanowiska:

  • Rejestracja próbek w wewnętrznym systemie 
  • Rozpakowywanie przesyłek z próbkami od klientów
  • Dokumentacja stanu próbki w momencie przyjęcia
  • Kontakt z wewnętrznym Biurem Obsługi Klienta
  • Przekazanie zarejestrowanej próbki do pracowni

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie bądź mile widziane wyższe kierunkowe: biologiczne, towaroznawcze, ochrona środowiska, chemiczne lub pokrewne​
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność na pełen etat na dwie zmiany
  • Chęć do pracy opartej na zespole, skrupulatność 

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowa o pracę
  • Pracę w akredytowanym laboratorium
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy okolicznościowe
  • Opieka medyczna
  • Wczasy pod gruszą z ZFŚS
  • Ubezpieczenie na życie
  • Klub sportowy
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV
    za pomocą przycisku aplikowania.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.