Specjalista/-ka ds. EZD (wsparcie techniczne)
Miejsce pracy: Warszawa

Zespół Wsparcia Technicznego realizuje wsparcie w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania systemów klasy EZD. Wykorzystujemy nowoczesne technologie i aplikacje: Kubernetes, Camunda, Rancher, Grafana. Działamy na różnych systemach operacyjnych Windows i Linux.

Specjalista ds. EZD RP w NASK będzie zaangażowany w realizację jednego z kluczowych projektów ogólnopolskich mających na celu cyfryzację procesów back-office administracji publicznej. Jego główny obszar działania to wsparcie techniczne Partnerów EZD RP.

Zadania:

  • prowadzenie szkoleń technicznych dla administratorów systemu EZD RP online oraz stacjonarnie na terenie całego kraju (gotowość do delegacji ),
  • obsługa zgłoszeń użytkowników systemu EZD RP na III linii wsparcia za pomocą dedykowanej platformy – poziom instytucjonalny
  • analiza, rozwiązywanie i dokumentowanie zagadnień zgłaszanych przez instytucje publiczne dotyczących działania systemu EZD RP,
  • wydajna współpraca z innymi członkami zespołu w celu pełnego zidentyfikowania i rozwiązania wpływających zgłoszeń,
  • zachowanie wysokich standardów obsługi klienta w trakcie realizowanych zadań.
  • testowanie nowych rozwiązań oraz współpraca z programistami,
  • utrzymanie sprzętu komputerowego do realizowanych szkoleń (laptopy, serwer, sprzęt sieciowy) na wysokim poziomie wydajności,
  • doskonalenie i wytwarzanie materiałów niezbędnych do poprawnej i wydajnej konfiguracji systemu EZD RP.

Nasze wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych z zakresu obsługi aplikacji i ich konfiguracji
  • znajomość zasad elektronicznego zarządzania dokumentacją, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt i organizacji archiwów zakładowych,
  • znajomość technik obsługi klienta i zgłoszeń online,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie,
  • dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizowane projekty,
  • znajomość standardów XML, JSON, REST,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • czynne prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • znajomość oprogramowania Rancher Kubernetes, Linux, MS SQL, postgres, camunda modeler
  • doświadczenie na stanowisku administratora usług świadczonych w administracji publicznej.
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN 2.0 za pomocą narzędzia Camunda Modeler,
  • analiza i ocena wykonalności wymagań biznesowych,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (zdalna obsługa zgłoszeń lub helpdesk),
  • umiejętność swobodnej pracy w systemach klasy EZD (realizacja czynności kancelaryjnych przy zastosowaniu narzędzi IT) lub chęć przyswajania wiedzy branżowej i rozwoju w tym zakresie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.

Wynagrodzenie: 6000-12000 zł brutto + premia kwartalna

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Równowagę między pracą a życiem osobistym
  • Elastyczne godziny pracy
  • Ciekawe projekty
  • Współpracę z ekspertami w branży
  • Udział w szkoleniach i konferencjach
  • Naukę języka angielskiego w godzinach pracy
  • Opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
  • Aplikuj na stanowisko