Product Owner (Program Lojalnościowy)
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków:

  • identyfikowanie potrzeb Klienta w zakresie rozwoju programu lojalnościowego  i przekładanie ich na zadania dla zespołów produktowych
  • budowa/wdrażanie wizji rozwoju produktu/usługi/programu lojalnościowego
  • nadzór nad rozwojem/modyfikacjami przypisanego systemu
  • współpraca z dostawcą rozwiązań IT – zlecenie, nadzorowanie i odbiór prac programistycznych (UAT)
  • współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi oraz agencjami
  • budowa bazy wiedzy w zakresie programów lojalnościowych w oparciu o stałą analizę rynku i działania konkurencji
  • kontakt z interesariuszami
  • zarządzanie i porządkowanie elementów Backlogu Produktu
  • stały monitoring konkurencji i analiza rynku
  • współpraca z innymi działami firmy m.in. z Zespołem Projektowym, IT Development, Działem Prawnym
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi i monitorowanie ich postępu prac developerskich

Nasze oczekiwania:

  • minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Product Owner
  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym
  • doświadczenie w e-commerce lub usługach finansowych / fin-techowych, lub w tworzeniu checkoutu w sklepach internetowych
  • doświadczenie w zakresie testowania hipotez produktowych z klientem, testowania oprogramowania, analizy biznesowej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • umiejętność określania potrzeb klienta, generowania hipotez projektowych, tworzenia makiet low-fidelity
  • umiejętność zbierania wymagań biznesowych
  • umiejętność projektowania rozwiązań IT i BI wspierających procesy biznesowe
  • umiejętność budowy i zarządzania roadmapą rozwoju i Backlogiem produktu
  • umiejętność podejmowania decyzji, zarządzania zmianą
  • umiejętność planowania zasobów i działań
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • orientacja biznesowa
  • Doświadczenie przy loteriach, grach losowych, grach wideo
  • Doświadczenie przy rozwoju aplikacji mobilnej i wdrażaniu nowych funkcjonalności w aplikacji

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii oprogramowania lub zarządzania projektami
  • potwierdzona certyfikatami/szkoleniami znajomość zasad Agile PM Foundation, Agile BA, Scrum, BPMN
  • znajomość narzędzi typu JIRA oraz Confluence
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

 

To co oferujemy:

  • Możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce przy innowacyjnym produkctach
  • Możliwość pracy hybrydowej (biuro w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 87a)
  • Premie kwartalne adekwatne do Twojego zaangażowania
  • Stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku
  • Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • System kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej 😊)
  • Platformy rozwojowe: GoodHabitz i eTutor
  • Rozbudowany program well-beingowy
  • Płatny system rekomendacji pracowniczych
  • Możliwość uczestnictwa w inicjatywach pracowniczych (wolontariat, konkursy z nagrodami) i wiele więcej
  • Benefity
  • Elastyczna praca
    (miejsce/czas)
  • Wybór
    umowy
  • Kafeteria
    WorkSmile
  • Platforma do
    nauki języków
  • Swoboda
    koncepcyjna
  • Program rekomendacji
    pracowników
  • Nożliwość awansu w ramach
    rekrutacji wewnętrznej
  • Inicjatywy i konkursy
    dla pracowników
  • Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.

    Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.

    W Dziale Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy Social Media naszych Business Unitów.
    Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku w którym pomysły pływają swobodnie nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!

    Administratorem danych osobowych jest Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków (dalej także jako „Administrator”). Dane są zbierane oraz przetwarzane celem rekrutacji kandydatów do pracy lub współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych zawieranych przez:

    - Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793107918

    - InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727, NIP: 6793087624

    - Integer.pl S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6782881784

    - InPost Technology S.à r.l. Société à responsabilité limitée (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), z siedzibą w Luksemburgu, 70, route d’Esch, L-1470 Luksemburg, Wielkie Księstwo Luksemburga

     

    oraz przez inne spółki powiązane kapitałowo z powyższymi spółkami oraz podmioty będące podwykonawcami wyżej wymienionych podmiotów.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz stworzenia bazy kandydatów.

    Dane będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a także zgodnie z właściwymi przepisami ustawodawstwa polskiego.

    Dane osobowe zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko i stworzenia bazy kandydatów będą przetwarzane przez okres maksymalnie 1 roku od dnia wpłynięcia aplikacji.

    Jeżeli kandydat wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez okres maksymalnie 2 lat od dnia wpłynięcia aplikacji.

    Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia tych danych.

    Jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych przez Integer Group Services Sp. z o. o. ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Powyższe prawa można wykonać poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Integer Group Services Sp. z o. o., w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected].

    Ma Pani/Pan także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Danych Osobowych lub innego organu państwowego zobowiązanego przepisami prawa do nadzorowania zasad przetwarzania danych osobowych), jeżeli uzna Pani/Pan, że nienależycie odnieśliśmy się do naszych obowiązków. 

     

    Więcej informacji na temat naszej Polityki Transparentności dostępne na naszej stronie www.