Ekoen to niezwykle dynamicznie rozwijający się startup: jesteśmy siecią wielostanowiskowych stacji ultraszybkiego ładowania pojazdów elektrycznych. Jeżeli razem z nami chcesz budować elektromobilność: nową dziedzinę życia; jeżeli chcesz odkrywać nową rzeczywistość i tworzyć standardy które jeszcze nie powstały, poszukiwać nieznanych lądów; jeżeli szukasz pracy, która wymaga zaangażowania i odpowiedzialności i która nie jest „kolejnym dniem w korpo”; jeżeli wyzwaniom mówisz „tak”, to to jest praca dla ciebie. 

 

Specjalista ds. Obsługi i Utrzymania Sieci
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

W związku z planowanymi otwarciami kolejnych HUBów ładowania musimy zapewnić ich właściwe funkcjonowanie na co dzień. W tym celu musimy nawiązać umowy z firmami zajmującymi się utrzymaniem lokalizacji w porządku i czystości. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za znalezienie i rekomendację dla firm współpracujących w tym zakresie, oraz wzięciem pod opiekę i dbałość o właściwy wygląd i funkcjonowanie lokalizacji.

Poszukujemy osoby, która będzie opiekować się stacjami ładowania, będzie potrafiła zadbać o to by korzystanie z usług stacji było dla naszych Klientów doświadczeniem ze wszech miar pozytywnym. W tym celu nawiąże współpracę z partnerami z zakresu maintenance, i zadba o właściwą realizację kontraktów.

Wymagania:

  • Umiejętności negocjacyjne (negocjacja warunków handlowych);
  • znajomość rynku automotive w szczególności: e-mobility;
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi;
  • łatwość zdobywania wiedzy (nowe technologie);
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • umiejętność dopasowywania się do zmieniającego się otoczenia i reagowania na zmiany;
  • umiejętność samodzielnego planowania pracy i priorytetyzacji celów;
  • znajomość narzędzi typu MS Office ( w szczególności Word, Excel, Powerpoint).
  • znajomość narzędzi do zarządzania klientem (np. Livespace) mile widziana.
  • prawo jazdy kat B.
  • otwartość na podróżowanie.

Oferujemy:

  • EkoZdrowie
  • Karta Medicover Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Dofinansowanie posiłków na Ekoen
  • EkoInicjatywy
  • Wsparcie inicjatyw pracowniczych
  • Udział w akcjach charytatywnych Fundacji Ekoenergetyki
  • Sportowa integracja
  • EkoRozwój
  • Dofinansowanie do kursów językowych
  • Możliwość awansu
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Innowacyjne projekty emobility
  • EkoWorkPlace
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Komfortowe przestronne biura
  • Pyszna kawa z lokalnej palarni
Aplikuj

KLAUZULA INFORMACYJNA

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest adres: EKOEN Sp. z o.o., ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000826317, o kapitale- zakładowym 200 000,00 złotych, NIP: 7252296883, REGON: 385419717. 
  2. Kontakt z administratorem można uzyskać pod adresem hr@ekoen.pl.
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które kandydat aplikuje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), czyli zgody na przetwarzanie danych oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), w związku z art. 22¹ § 1 Kodeksu Pracy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, a następnie przez okres 1 roku od zakończenia rekrutacji. Wysłanie aplikacji jest równoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
  5. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane przez okres 3 lat od momentu udzielenia zgody.
  6. Dostęp do danych osobowych kandydatów mogą mieć: osoby upoważnione przez Administratora; podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów m.in. firmy księgowo-kadrowe, kancelarie prawne, firmy świadczące usługi IT, firmy doradcze; podmioty, którym Administrator zobowiązany jest udostępniać dane na podstawie przepisów prawa.
  7. Może Pan/Pani skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  8. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.  
  9. Przysługuje Panu/Pani prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.