Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Sieci Sprzedaży
Warszawa

Twoje zadania:

  • Wsparcie telefoniczne i pisemne dla pracowników Sieci Sprzedaży w procesach sprzedażowych
  • Rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pracowników Sieci Sprzedaży
  • Analiza regulaminów i cenników
  • Tworzenie nowych i rozwijanie bieżących procedur
  • Udział w projektach wewnątrzfirmowych oraz w testach systemowych
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsłudze klienta (dodatkowy atut)
  • Jesteś osobą otwartą, potrafisz budować jasne komunikaty (w mowie i piśmie) i z łatwością nawiązujesz relacje
  • Cenisz samodzielność i decyzyjność
  • Dążysz do stałego aktualizowania swojej wiedzy i chętnie dzielisz się nią z innymi
  • Lubisz pracę z danymi i chcesz dalej rozwijać umiejętności analityczne
  • Możesz pracować w modelu hybrydowym (praca również z biura) w różnych godzinach (praca zmianowa i weekendowa) - warunek konieczny
  • Nie chcesz pracować w typowym call center
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Anna Plaza

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ
    na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną