B2B

Kierownik ds. Klientów Strategicznych
Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
  • Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu LE/Korpo/Public
  • Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telco

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu LE/Korpo/Public
  • Doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy Klientów Kluczowych
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej i usług ICT
  • Umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikację w prowadzeniu negocjacji
  • Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- poziom B2/C1

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej liderem usług cyfrowych w Polsce w perspektywicznej branży
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia
  • Narzędzia do pracy, w tym: samochód, laptop, telefon oraz wsparcie działu Marketingu
  • Możliwość realizacji dużych , zaawansowanych projektów sprzedażowych
  • Benefity dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny MyBenefit, pakiet usług UPC)
  • Dogodną lokalizację biura
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Katarzyna Haczek

[email protected]
Aplikuj teraz!

Otrzymasz od nas:

  • Umowa o pracę
  • Praca hybrydowa
    (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Rabaty na Usługi UPC i Play
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki pakiet benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Karta Multisport