Obsługa Klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Sieci Sprzedaży
Warszawa

Twoje zadania:

  • Wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play
  • Analizowanie regulaminów, procedur i cenników
  • Kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur
  • Udział w projektach wewnątrzfirmowych
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji
  • Realny wpływ na dbałość o pozytywne doświadczenia Klienta

Szukamy Ciebie jeśli:

  • Potrafisz budować jasne i czytelne komunikaty - pisemne oraz słowne
  • Masz już doświadczenie w obszarze sprzedaży bezpośredniej/ telefonicznej lub mailowej obsłudze klienta (dodatkowy atut)
  • Nie chcesz pracować w typowym call center
  • Jesteś osobą ceniącą samodzielność i decyzyjność
  • Lubisz pracę z danymi i chcesz móc dalej rozwijać umiejętności analityczne
  • Procesy sprzedażowe nie są Ci obce
  • Możesz pracować w modelu hybrydowym (praca również z biura) w różnych godzinach (praca zmianowa i weekendowa) - warunek konieczny
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Izabela Duk-Merdzik

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ
    na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną