MANAGER PROAKTYWNEJ OBSŁUGI KLIENTA I BACK OFFICE
Miejsce pracy: Warszawa

W Decathlon Polska szukamy osoby, która wraz z zespołem będzie czuwać nad realizacją zamówień e-commerce oraz nad procesami back office związanymi ze sprzedażą online. Naszą ambicją jest zapewnienie naszym Klientom jak najlepszych doświadczeń na drodze zakupów online a także omnichannel.

Twoja odpowiedzialność:
 
  • Zarządzanie 11-osobowym zespołem obsługi proaktywnej oraz back office zamówień internetowych (płatności, faktury, inne dokumenty)
  •  Zapewnienie sprawnego i efektywnego działania zespołu
  • Analizowanie występujących problemów i współpraca z innymi jednostkami (m.in. logistyka, dział finansowy, firmy transportowe) w celu wyeliminowania ich w przyszłości
  • Stała praca nad poprawą doświadczeń Klientów związanym z realizacją zamówień online
  • Praca nad rozwojem narzędzi i automatyzacji w celu zwiększania efektywności zespołu oraz satysfakcji 
  • Współpraca z ekipą obsługi reaktywnej (kontakt przychodzący) w celu zapewnienia jak najlepszej jakości CX
 
Jeśli:
  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie jako manager 
  • Jesteś witalny i czynnie uprawiasz sport
  • Lubisz analizować, wyciągać wnioski i podejmować decyzje, aby zmieniać rzeczywistość wokół siebie
  • Potrafisz współpracować z innymi i dobrze się komunikować
  • Oprócz ludzi i managementu lubisz także narzędzia i procesy
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • A przede wszystkim – zawsze najważniejszy jest dla Ciebie Klient
  • ... to może właśnie Ciebie szukamy?
Mile widziane:
  • doświadczenie w e-commerce i zdalnej obsłudze klienta
Oferujemy:
 
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
  • Pakiet szkoleniowy,
  • Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
 
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Decathlon Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Decathlon Sp. z o.o. przed cofnięciem zgody.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz otwierając poniższy link:

https://contents.mediadecathlon.com/s935215/k$489d21ca247ba25c2ee55e45a518c756/klauzula%20informacyjna%20dla%20kandydatow%20do%20pracy%20odo24.pdf