Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa

Lubisz kontakt z ludźmi i cenisz sobie komfort pracy w przyjaznym i energicznym środowisku? Chciałbyś pracować w telefonicznej obsłudze klienta, gdzie nie masz ustalonych planów sprzedażowych? Jesteś osobą, która chce się rozwijać i nabywać nowe umiejętności?

DOŁĄCZ DO NAS!

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Lubisz rozmawiać przez telefon, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarty na innych
  • Stale szukasz nowych rozwiązań, dążysz do ciągłego rozwoju i lubisz zdobywać wiedzę
  • Szybko się uczysz, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca
  • Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
  • Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia (w rozmowie i pisemnie)
  • Kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań
  • Dobrze odnajdujesz się zarówno w pracy zespołowej, jak i w samodzielnej realizacji zadań
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin (w ramach pracy zmianowej)
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)

Twoje zadania:

  • Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych)
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Wspieranie zewnętrznego Call Center
  • Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji
  • Tworzenie nowych procedur i przekształcanie bieżących
  • Możliwość udziału w dodatkowych projektach rozwojowych

 

Otrzymasz od nas:

  • Mamy dla Ciebie umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin z wynagrodzeniem zasadniczym i atrakcyjną premia kwartalną
  • Będziesz pracować w systemie hybrydowym 2 dni z naszego biura przy ul. Wynalazek 1 w Warszawie (warunek konieczny), a 3 dni zdalnie
  • Pracujemy w systemie zmianowym w godzinach 8-16, 9-17,12-20, 14-22 (zmiany popołudniowe jeden tydzień w miesiącu), a także w jeden weekend w miesiącu
  • Możesz liczyć na wsparcie mentora i całego zespołu w okresie wdrożenia i po nim
  • Pracujemy w swobodnej, nieformalnej atmosferze i stwarzamy okazję do wielu interakcji dzięki pracy na open space
  • Nasza bogata oferta szkoleń wewnętrznych pozwoli Ci się rozwijać w wielu obszarach
  • Masz wybór z jakich benefitów chcesz korzystać w ramach platformy kafeteryjnej (multisport, bilety do kina, vouchery)
  • Opieka medyczna LUX MED i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę 
  • Każdy z naszych pracowników posiada zniżki na usługi firmowe
  • Dbamy o zdrowie, dlatego otrzymasz dodatkowy, płatny urlop na profilaktykę zdrowotną
  • W grudniu możesz spodziewać się dodatkowego benefitu świątecznego
  • Uzyskasz dostęp do szkoleń wellbeingowych na platformie Mindgram
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Anna Plaza

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ
    na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną