Obsługa Klienta 

Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Olsztyn

Twoje zadania:

  • Koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług Contact Center
  • Współpraca z Partnerem i nadzór nad realizacją zleconych projektów obsługi Klientów w kanałach telefonicznych i elektronicznych
  • Bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy pod względem jakości, zakresu, czasu i budżetu
  • Projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klienta w Contact Center
  • Budowanie długotrwałych relacji z dostawcą

Szukamy Ciebie jeśli:

  • Masz doświadczenia w Obsłudze Klienta
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów
  • Jesteś osobą samodzielną w działaniu i umiesz podejmować szybkie decyzje pod presją czasu
  • Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office ( w szczególności programem Excel)
  • Jesteś otwarty/otwarta na pracę w siedzibie naszego partnera w Toruniu i Olsztynie, oraz w biurze w Warszawie (biuro w Warszawie 1 raz w tygodniu)
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami Contact Center
Aplikuj teraz!

Chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.

Iwona Bakiewicz

[email protected]
Aplikuj teraz!

Zobacz jak wygląda praca w Play:

Otrzymasz od nas benefity:

  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna
    i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną