tworzenie, implementacja i ciągła aktualizacja Standardów Obsługi Klienta
tworzenie procedur i instrukcji, zarządzanie Bazą Wiedzy oraz merytoryczne przygotowywanie materiałów szkoleniowych
szkolenie z zakresu Standardów Obsługi Klienta
monitoring jakości obsługi Klienta oraz analiza wyników badań NPS i CSAT
realizacja zadań z zakresu utrzymania jakości wynikających z umów partnerskich
analiza raportów z wynikami efektywności różnych jednostek organizacyjnych, planowanie działań naprawczych oraz wspieranie pracowników w osiąganiu celów
przygotowywanie rekomendacji w zakresie podnoszenia jakości obsługi Klienta i optymalizacji procesów wewnętrznych dla różnych punktów styku w relacjach z Klientem i Partnerami biznesowymi
udzielanie regularnej informacji zwrotnej Partnerom realizującym zlecenia instalacyjne i serwisowe z zakresu jakości obsługi Klienta
kontrole oraz audyty w terenie
raportowanie wyników kontroli i audytu
dbałość o relacje z Partnerami oraz Podwykonawcami