Od nas dostaniesz:
     
Swobodny
dress code
  Dostęp do
bazy szkoleń
  Elastyczne
godziny pracy
     
Pracę
w metodologii zwinnej - Agile
  Wysokiej
jakości sprzęt
do pracy
  Pracę w jednym z największych software hous'ów w kraju
Administrator(-ka) baz danych (MS SQL) i systemów IT
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: KZ/005/0123

Nasz zespół zajmuje się wdrażaniem i utrzymywaniem aplikacji bankowych, tworzonych w większości przez wewnętrzny software house mBanku. Obecnie jest nas 9, pracujemy zdalnie a co jakiś czas spotykamy się w Łodzi :) Sprawdź, czy szukamy właśnie Ciebie!

 

Jakie będą Twoje zadania?

  • administracja bazami danych MS SQL (70%) i utrzymanie aplikacji na Windowsach i Linuxach (30%),
  • automatyzacja zadań za pomocą języków skryptowych Python, Powershell i/lub innych, które zechcesz wykorzystać :),
  • monitoring systemów za pomocą dedykowanych rozwiązań (SCOM, Splunk, Idera, Zabbix, Grafana).

 

Co jest Ci potrzebne, aby zacząć?

  • 2 lata doświadczenia jako administrator/DevOps, w tym jako administrator baz danych MS SQL (2016-2019),
  • praktyczna znajomość Windows Server 2012-2019 i platform Linux (RedHat),
  • znajomość przynajmniej jednego języka skryptowego (np. Python, PowerShell),
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1,
  • chęć rozwoju i nauki, bo działamy dynamicznie :)

Mile widziane, czyli dodatkowo pomoże Ci:

  • doświadczenie w pracy z Azure, K8s, IBM MQ, Elastic Search, Dynatrace.

 

forma współpracy: umowa o pracę
tryb działania: praca zdalna + spotkania zespołowe w Łodzi 1-2x/miesiąc

 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i dołącz do zespołu Krzyśka :)

Co dalej?

  1. Zapoznamy się z Twoim CV i formularzem.
  2. Porozmawiasz online z menedżerem, rekruterką i inżynierem z zespołu, pojawią się pytania techniczne (1,5h).
  3. Spotkasz się na e-kawie z menedżerem i inną osobą z zespołu (0,5h).
  4. Damy znać, jak Ci poszło – trzymamy kciuki za ofertę!
Dowiedz sie co wyróżnia
mBank w IT:
Przekonaj się sam!

mBank ostrzega: Praca z nami to kontakt
z najnowszymi technologiami!
Aplikuj