Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy:

O nas

home.pl jest największym dostawcą usług internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizujemy się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów WWW, sklepów internetowych, utrzymaniu kont poczty elektronicznej.
Co druga strona internetowa w Polsce jest w home.pl a do grona użytkowników Naszych usług należą zarówno klienci indywidualni, mikro- i małe firmy, oraz międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe oraz jednostki administracji publicznej.

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na telefony, maile lub chaty przychodzące od naszych Klientów i bycie dla nich pierwszym kontaktem oraz wizytówką firmy.
  • Sprzedaż oraz pomoc w wyborze odpowiednich usług, które pomogą naszym Klientom rozwinąć swój biznes w Internecie.
  • Podstawowe wsparcie techniczne naszych Klientów.

Nasze wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży.
  • Płynne posługiwanie się językiem polskim.
  • Chęć rozwoju swojej wiedzy i kompetencji – praca rozpoczyna się szkoleniem wdrożeniowym, dlatego nie wymagamy doświadczenia w branży IT.
  • Wiedza dotycząca obsługi komputera, przeglądarki internetowej, zasad działania poczty elektronicznej.
  • Dyspozycyjność - oferujemy pracę w systemie zmianowym.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy.
  • Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej.
  • Pozytywną i nieformalną atmosferę pracy.
  • Prywatną opiekę medyczną, dopłaty do kart sportowych oraz wakacji, naukę języków obcych, bony na święta, ubezpieczenie grupowe i wiele innych.
  • Możliwość rozwoju w różnych kierunkach – udział w programach rozwojowych „Bilet do Rozwoju”, czyli wewnętrznych szkoleniach z ekspertami z różnych dziedzin.
Aplikuj