BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista/Specjalistka ds. Contact Center (Zespół Kontroli Transakcji Podejrzanych)
miejsce pracy Warszawa
Nasz charakter

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Szczegóły

Twój charakter

  • wykształcenie minimum średnie;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, nastawienie na jakość i bezpieczeństwo środków klientów;
  • mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.​

Charakter
Twojej pracy

  • telefoniczna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami w celu budowania poprawnych i długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • prowadzenie monitoringu transakcji;
  • wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej;
  • realizacja wyznaczonych celów nie-sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych;
  • zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
  • wprowadzanie nowych danych klientów, aktualizacja je i zapewnianie bezpieczeństwa w dostępnych systemach Banku;
  • obsługa badań ankietowych;
  • prowadzenie monitoringu transakcji i wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Masz jak w Banku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • możliwość pracy hybrydowej: w siedzibie banku przy ul. Grzybowskiej 78 w Warszawie i zdalnie (praca zmianowa 24/7)
  • kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM
Aplikuj