BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Junior IT Users Support Specialist
miejsce pracy Kraków
Nasz charakter

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami. Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła. Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

 

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Szczegóły

Twój charakter

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz programów biurowych pakietu MS Office
  • Wiedza z zakresu budowy komputerów
  • Analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów
  • Nastawienie na pomoc użytkownikom systemów informatycznych
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności łatwość nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Umiejętność efektywnej pracy w sytuacji kryzysowej

Charakter
Twojej pracy

  • Przyjmowanie zgłoszeń użytkowników dotyczących usług informatycznych, składanych dostępnymi kanałami komunikacyjnymi (telefon, mail, system informatyczny)
  • Weryfikacja oraz nadawanie priorytetu zarejestrowanym zgłoszeniom
  • Podejmowanie działania zmierzające do usunięcia zgłaszanych incydentów zgodnie z dostępną wiedzą i posiadanymi uprawnieniami oraz w założonym czasie obsługi
  • Pełnienie roli właściciela incydentu: prowadzenie bieżącej komunikacji z użytkownikami w zakresie stanu obsługi zarejestrowanych zgłoszeń, monitorowanie i eskalacje dla działań naprawczych zarejestrowanych zgłoszeń
  • Budowanie partnerskich relacji z użytkownikami usług informatycznych
  • Dokumentowanie procesu obsługi zgłoszeń w systemie realizacji zgłoszeń
  • Wykonywanie prac instalacyjnych oprogramowania zgodnie z obowiązującymi procedurami i uprawnieniami w założonym czasie obsługi

Masz jak w Banku

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w zespole entuzjastów nowych technologii open source
  • Możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM
Aplikuj