W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od ponad 35 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkudziesięciu krajach.

Jak wygląda u nas praca na co dzień? Jest zespołowo, gwarno, dynamicznie. Nie lubimy barier i stawiamy na otwartą komunikację. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.

Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!

Kierownik Regionalny Sprzedaży
Miejsce pracy:

OBSZAR DZIAŁANIA: WOJ. LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE, POMORSKIE, CZĘŚĆ WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO

 

Mamy dla Ciebie

  • Umowę o współpracy marketingowej w miejscu pełnym pasji do barw
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
  • Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
  • Wpływ na podejmowane decyzje biznesowe – u nas każdy głos ma znaczenie!
  • Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Platformę benefitową w której masz dostęp do m.in. kart multisport, ofert kulturalnych, rezerwacji noclegów w Polsce i wycieczek zagranicznych. Jeśli masz fokus na zdrowie – mamy dla Ciebie również prywatną opiekę medyczną
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, tj. samochód służbowy, laptop, tablet czy telefon

Z Nami będziesz

  • Rozwój sprzedaży oraz kontakt z kluczowymi klientami na podległym regionie województw: lubuskie, pomorskie, zachodniopomorskie, cześć warmińsko-mazurskiego
  • Realizacja strategii sprzedaży, celów sprzedażowych oraz założeń biznesowych w kanale sprzedaży Rynku Niezależnego
  • Analizowanie działalności powierzonych klientów w celu identyfikowania ich potrzeb i proponowania rozwiązań
  • Odpowiedzialność za zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych (4FTE), zarządzanie talentami, wiedzą oraz rozwojem kompetencji
  • Motywowanie i wspieranie przedstawicieli handlowych w realizacji zadań sprzedażowych
  • Monitorowanie pracy zespołu, realizowanie wspólnych wizyt handlowych u Klientów
  • Udział w procesach planowania oraz realizacji procesów sprzedaży
  • Koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
  • Wprowadzanie narzędzi sprzedaży mających na celu wzrost udziałów sprzedaży u powierzonych klientów
  • Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań
  • Współtworzenie i rozwój procesów firmy w których uczestniczy dział sprzedaży Rynku Niezależnego

O Tobie

  • Posiadasz wyższe wykształcenie i możesz pochwalić się bogatym doświadczeniem w sprzedaży na rynku z minimum 2 szczeblami dystrybucji
  • Masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli handlowych
  • Jesteś ukierunkowana/y na własny rozwój, a jednocześnie potrafisz identyfikować i pracować nad indywidualnym rozwojem osób w Twoim zespole
  • Potrafisz działać wielozadaniowo i z łatwością przychodzi Ci zaadaptować się do zmian
  • Tworzysz kulturę szacunku, odpowiedzialności i zaangażowania
  • Cechuje Cię otwartość, empatyczność i wysoki poziom inteligencji emocjonalnej
  • Wiesz jak wskazać drogę i działasz tak, aby inni chcieli nią podążać
  • Charakteryzujesz się otwartym, przejrzystym i zrozumiałym stylem komunikacji
  • Potrafisz interpretować dane i fakty, a wnioski konwertować w plany działań
  • Znasz podstawowe zasady merchandisingu
  • Posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do pracy mobilnej

 

Zaaplikuj i daj się poznać

Aplikuj
Śnieżka to...

paleta barwnych możliwości!
Jesteśmy firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży, którą tworzy zespół
blisko 1400* pełnych pasji osobowości. Nasze serce bije na Podkarpaciu, to właśnie tutaj pracują zespoły zarządzające wszystkimi aspektami działalności firmy. Praca u nas to możliwość realizacji zawodowych wyzwań w wielu zróżnicowanych specjalnościach.

Jesteś otwarty/a na rozwój i zmiany?
Zapraszamy do Śnieżki!

* ilość pracowników w Grupie Kapitałowej na koniec 2021 r.