Asystent ds. Obsługi Reklamacji i Korespondencji z Klientem
Miejsce pracy: Elbląg

Twój zakres obowiązków

  • realizacja procesu obsługi korespondencji
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania i reklamacje
  • przedstawianie oferty produktowej
  • pozyskiwanie informacji niezbędnych do obsługi procesu windykacyjnego

Nasze wymagania

  • dobra znajomość MS Word
  • spostrzegawczość
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy biurowej

To oferujemy

  • umowę o pracę
  • elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
  • możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną od 10 zł
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
  • platformę do nauki języków obcych
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • BEST atmosferę
  • Benefity
  • prywatna opieka medyczna od 10zł
  • ubezpieczenie na życie
  • BEST atmosferę
  • kafeteria MyBenefit
  • narzędzia i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • inicjatywy dobroczynne
  • i znacznie więcej
    – sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ
  • Cześć! Jesteśmy #BESTteam, czyli Pracownicy Grupy Kapitałowej BEST. Jest nas ponad 600 i dalej rośniemy! Mamy dwie siedziby – w Elblągu i Gdyni, ale pracujemy także zdalnie. Rozwiązujemy problem braku terminowości rozliczeń oraz przywracamy równowagę na rynku usług finansowych. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

    Aplikuj