Specjalista ds. Utrzymania IT / Helpdesk
Miejsce pracy:
Będzieszyn, Pruszcz Gdański, Tczew, Gdańsk


Twoje zadania:

  • zapewnienie wsparcia informatycznego/technicznego dla pracowników Centrali firmy
  • obsługa zgłoszeń w aplikacji JIRA
  • bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego w siedzibie firmy
  • budowa i aktualizacja procedur związanych z działaniem Zespołu
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami

Oczekujemy od Ciebie:

  • biegłej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • biegłej znajomości pakietu MS Office
  • znajomości technologii sieciowych
  • umiejętności konfigurowania urządzeń mobilnych (mile widziana)
  • odporności na stres
  • samodzielności i odpowiedzialności w rozwiązywaniu zadań
  • komunikatywności
Oferujemy:
Aplikuj