Partnerka/Partner ds. Koncesji
Miejsce pracy: Częstochowa

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie procesu pozyskiwania zgód na koncesje (sprzedaż napojów alkoholowych)
  • reprezentowanie Firmy przed organami administracji rządowej i samorządowej w tematach związanych z uruchomieniem i prowadzeniem działalności handlowej w wynajmowanych lokalach
  • pozyskiwanie pozwoleń sanitarnych
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z właścicielami nieruchomości
  • współpraca z Managerami ds. Sprzedaży w ramach założonych celów
  • raportowanie efektywności realizowanych zadań
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie we współpracy z urzędami, jednostkami administracyjnymi, wspólnotami mieszkaniowymi, zarządcami nieruchomości
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • doskonała organizacja czasu pracy
  • umiejętność nawiązywania relacji i komunikatywności
  • czynne prawo jazdy - kat.B
  • gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki administracyjne i prawnicze)

To oferujemy

  • umowę współpracy na czas nieokreślony
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie zasadnicze + premie
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, tablet, telefon służbowy)
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy i ubezpieczenie grupowe)
  • Benefity
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • telefon służbowy
  • tablet/laptop
  • samochód służbowy z kartą paliwową
  • Aplikuj